May 28, 2012

untunglah kan -.-"


haaa, amekaw, big size lagi. ini nak cerita pasal sistaaaaaah yang telah meninggalkanku sendirian tanpa bring me along to the place that has these type of animals. ngehngeh. guess where? yahh, Australiaaaaaaa dudeeeee ! so jealous with them. so much!
err, ni nak tacing ni. kakak kakak pergi vacation tak ajak. bila org cakap nak ikot, suh kite pulak yang keluarkan duit. ambooii. saya di bwh umur ye kak oii. di tanggung :p tahulah jeles. takpe, oneday adalah harapan aku nak pergi Paris tuu kan kan. hak hak hak. takpe, berfoyafoya la mu di sana, tidak ku ambil peduli lagi. haha, k, tipu. aku jeles ni. grrrr, u know what i ask them for ole-ole? hoho, i ask them to buy things from head to toe. seems they need to buy clothes, trousers, sandal and ofc i want dresses!!! ngehngeh, i know im a little bit cruel but, because both of you didnt bring me along, hah, amikaww balasan belilah semua yang aku nak yee. kahkah. kata nak skype, hampeehh tak on skype pon. nak jugak aku tgk pemandangan kat sanee secara live kan kan. ecewaaah. sokaaaayy. jgn lupa bawakkan kanggaroo and koala bear hiduphidup utk aku. till then, byee!